Since this is a swedish clan only I will write in swedish!
Jag har nyligen startat en svensk klan vid namn EQBM, som för tillfället raggar svenskar på betat och vi har hunnit bli några medlemmar på kort tid.
Men vi är även intresserade av att ta in folk som planerar att köpa spelet och vill sitta och spela med svenskar.
Medlemgränsen är över 100 så om du har vänner du ska spela med, bjud gärna in dom också.
EQBM och Framtiden
Jag siktar på en väldigt stor klan, både på Criminal sidan samt Enforcer.
Vi ledare kommer hela tiden hålla koll på medlemmar så vi inte har idioter som förstör för klanen.
I och med att klanen kan vara så stor kommer vi även ha semi-ledare som vi förlitar
oss på eftersom det blir svårt för 2 ledare att styra så många spelare.
Denna klan ska vara en "seriös" svensk klan som tar plats i APB.
Med seriös menar jag organiserad, mogen, ödmjuk, skämtsam och med glimten i ögat.
Idioter som rage'ar eller förstör för klanmedlemmar kommer kickas fort.
Vi har ingen åldersgräns då vi anser att en 18åring kan vara mogen som en 25, och tvärtom för den delen.
Självklart ska vi sikta på vara så bra som möjligt, men vi kommer inte gråta blod ifall vi förlorar.
För oss känns det viktigare med samspel och att man känner sig bekväm med dom man spelar med.
Var vi Ligger idag
När vi startade klanen var vi ca. 6-7 personer.
Denna siffra har nästan dubblats sen jag tog tag i klanen.
Jag byggde om sidan lite för att anpassas för klanen, samt har vi en ventrilo som
används av våra medlemmar.
Eftersom vi nu tar in även intresserade spelare så har vi infört ett intresseanmälan system för dom som vet att dom kommer spela APB när det släpps men inte har betat.
Dom kommer givetvis inte få tillgång till hela forumet under betats gång.
Vi är väldigt fokuserade på Criminals nu under betat, men då vi siktar på en klan på båda factions ser vi inte detta som ett problem.
Krav
Inom spelet har vi inga speciella krav.
Enda vi kanske in-för är en logga, annars är klädsel valfritt, detta är trots allt APB.
Känns idiotiskt att begränsa våra klanmedlemmars valmöjligheter.
Mic är ett krav då vi vill ha bra samspel och använder oss av senaste versionen av Ventrilo.
Kunna vara seriös i spelandet, ha glimten i ögat, skämta lite, ödmjuk och vara mogen samtidigt.
För vi vill få resultat men INTE till priset av en stel klan som bara satsar på vinst.
Registrera
Gå in på http://www.eqbm.se, registrera dig där och invänta aktivering.
Efter det ska du skriva pressentation i forumet, då får du tillgång till mer av forumet.
Jag vet att alla vill inte joina en klan innan betat men är du hyftad säker på att du kommer
köpa APB och vill helst spela med svensktalade spelare så kan det vara bra att säkra sin plats redan nu!
Hoppas vi ses på gatorna grabbar (och möjligtvis damer).
Bookmarks